14 november 2023
Ergens in het Ruppert op de Uithof

Eerste kletssessie onder leiding van Judith van de Kamp

Door het jaar heen worden er een aantal praatsessies onder leiding van docenten en medewerkers van de UU georganiseerd. De eerste zal zijn met Judith van de Kamp. Judith is medisch antropoloog en universitair docent Global Health Education aan het Julius Centrum voor Gezondheidswetenschappen, UMC Utrecht. Ze is universitair hoofddocent (SKO) en coördinator van verschillende mondiale gezondheidsopleidingen op bachelor- en masterniveau in het UMC Utrecht en het University College Utrecht (UCU). Ze is auteur van het Nederlandse boek ‘De derde wereld op je cv’ voor Nederlandse adolescenten met interesse in werken in LMIC’s.

Tijdens de sessie gaan we in op haar persoonlijke verhaal en mogelijke raakvlakken met jullie. Wil je dit liever niet delen, dan ben je ook alleen welkom als luisterend oor 😊.

Geen onderdeel van UP maar wil je wel deelnemen? Stuur een mailtje naar universitypioneers@uu.nl en dan kijken we wat er mogelijk is.