26 oktober 2023
Van Lier en Egginkzaal in het Bestuursgebouw

Belonging@UU: Do students feel at home at university?

Kom naar een belangrijke mijlpaal in onze reis naar diversiteit en inclusie aan de Universiteit Utrecht! Maak deel uit van de lancering en demonstratie van het gloednieuwe Belonging@UU dashboard voor studentenenquêtes. Ontdek met Dr. Gonul Dilaver hoe we het saamhorigheidsgevoel van studenten meten en de weg vrijmaken voor een inclusieve leeromgeving. Markeer je agenda voor 26 oktober, tussen 12:00 en 14:00 uur bij Van Lier en Egginkzaal in het Bestuursgebouw met lunch. Laten we samen vorm geven aan een universiteit waar iedereen erbij hoort, gewaardeerd wordt en floreert!

Meld je hier aan

Over het onderzoek

Met de Belonging@UU vragenlijst wordt onderzocht in hoeverre studenten zich thuis voelen aan de Universiteit Utrecht en of zij zich hier optimaal kunnen ontwikkelen. Draagt ‘je thuis voelen’ aan de UU bij aan studiesucces? En zijn er verschillen tussen verschillende groepen studenten en faculteiten? Als duidelijk wordt op welke gebieden verbeteringen nodig zijn, kunnen gerichte acties het thuisgevoel van alle UU-studenten bevorderen.