12 april 2023
De Vagant

Kick-Off meeting

Samen met alle eerstegeneratiestudenten die zich hebben aangemeld, nemen we samen het programma door, kijken we welke commissies er opgezet kunnen worden en bespreken we eventueel interesse in een mentor. We sluiten de avond af met een leuke quiz.

Let op: deze avond zal in het Engels zijn en is alleen voor studenten die zich hebben aangemeld via de inschrijfformulieren op de website!

Together with all first-generation students who have signed up, we will go through the programme together, see what committees can be set up and possibly discuss interest in a mentor. We will end the evening with a fun quiz.

Please note that this evening will be in English and is only for students who have registered via the registration forms on the website!